Καθώς όλες οι ανθρώπινες, οργανωτικές και τεχνολογικές διαστάσεις που χαρακτηρίζουν μία επιχείρηση, δύναται να αλλάξουν μέσα από τη διαδικασία αναδιοργάνωσης (BPR), η Infosector έχει διαμορφώσει τις απαραίτητες διαδικασίες ώστε να παρέχεται πλήρης υποστήριξη προσωπικού αλλά και ανώτατης διοίκησης, μετά το πέρας υλοποίησης κάθε έργου.
Μετά την εκπαίδευση προσωπικού στις ανασχεδιασμένες διαδικασίες και την παράδοση του εγχειριδίου διαδικασιών και σχετικού εκπαιδευτικού υλικού, η Infosector παρέχει ολοκληρωμένη υποστήριξη για όλη τη διαρκεια εκμεταλλευσης του νέου πληροφοριακου συστήματος της επιχείρησης με τη χρήση εξειδικευμένου λογισμικού (service CRM).